قوانین و مقررات

قوانین  و مقررات

این سایت مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و کلیه محصولات این شرکت ثبت شده در مرکز مالکیت معنوی سازمان اسناد و املاک قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می باشد .

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا به شرکت اطلاع داده شود.

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی/ کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده را شامل می‌شود.

 - اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شرکت رازک شیمی از طریق تلفن ویا ایمیل اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش شرکت رازک شیمی از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند 2: از آنجا که رازک شیمی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف )مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود.

 اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات رازک شیمی (شماره تلفن 44565310-021 الی4) اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 3 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

- با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش امکان‌پذیر است

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 - اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

- آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش رازک شیمی اطلاع داده شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

 - لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش رازک شیمی جداً، خودداری کنید.

- برای ارسال، باید کالا و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با رازک شیمی تماس بگیرید.

- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

تهران – کیلومتر 10 بزرگراه لشگری (جاده مخصوص) نبش خیابان 25 پلاک 1

 صندوق پستی : 1399837611

  هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش رازک شیمی برسد، هزینه‌های ارسال به عهده رازک شیمی است.

- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت ارسال شود.

- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 - اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و رازک شیمی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط  رازک شیمی بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 24 ساعت کاری زمان خواهد برد.

 درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- با شماره تلفن 4-44565310 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

- یا به info@razakchemie.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

 توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است

کلیه کالا ها شامل ضمانت نامه یک ساله می باشد.





شرکت تولیدی رازک شیمی با 30 سال سابقه در صنعت پلاستیک ، تولید مخازن زباله و سطل های زباله پلاستیکی شهری



با توجه به نوسانات ارز و بروزرسانی قیمت ها، لطفا قبل از اقدام به خرید، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی از قسمت تماس با ما و یا قیمت سطل زباله استفاده و همچنین می توانید  بعضی از محصولات رازک شیمی را از طریق سایت دیجی کالا تهیه فرمایید.
واحد فروش رازک شیمی 02144565310