نخستین نمایشگاه مجازی ایران

نخستین نمایشگاه مجازی ایران

تشکل‌های بخش ‌خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف کاهش تبعات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و همگام با تحولات دیجیتال در عرصه کسب و کارها و توقف برگزاری رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین‌المللی، تصمیم به برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» با حمایت و همکاری اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور، اتاق‌های مشترک بازرگانی، تشکل‌های اقتصادی، سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را گرفته اند.

از این رو شرکت رازک شیمی بر آن شد تا به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان مصنوعات پلاستیکی(سطل زباله و مخازن زباله پلاستیکی) در ایران به منظور حمایت از برگزاری اولین دوره نمایشگاه مجازی، در آن شرکت نماید. لذا از تمامی دوستان و همکاران محترم دعوت به عمل می آید تا از طریق لینک زیر از غرفه شرکت تولیدی رازک شیمی در نمایشگاه مجازی ایران بازدید فرمایند.

برای ورود به سایت نمایشگاه مجازی ایران و بازدید از غرفه اینجا کلیک کنید.



ثبت نظر



شرکت تولیدی رازک شیمی با 30 سال سابقه در صنعت پلاستیک ، تولید مخازن زباله و سطل های زباله پلاستیکی شهری



با توجه به نوسانات ارز و بروزرسانی قیمت ها، لطفا قبل از اقدام به خرید، جهت استعلام قیمت قطعی و موجودی از قسمت تماس با ما و یا قیمت سطل زباله استفاده و همچنین می توانید  بعضی از محصولات رازک شیمی را از طریق سایت دیجی کالا تهیه فرمایید.
واحد فروش رازک شیمی 02144565310